HTML

Ezt NEM szabadna olvasnodXD

Egy két érdekes doglog rólam.

Friss topikok

  • Naacheetoo: @Picurka ^^: oh :D Többen lettünk volna jobb lett volna:D (2010.03.21. 13:31) Tegnapi ökörködésXD

Linkblog

Archívum

Kellemes Vasárnap

Naacheetoo 2010.03.21. 21:29

A tegnapi ökörködés után körülbelül 8 óráig aludtam. Felkeltem felöltöztem , és kimentem kajálni.Majd tudatosult bennem hogy vasárnap van.Mondom hétvége Elkezdtem játszani. Kicsit pókereztem nyertem 2-3 játszmát utánna abbahagytam , elkezdtem Counter-Strike-zni , 4-5 szeróra felmentem de Cheaterekkel tele volt szal inkább hanyagoltam. Bejön anyám rámszól hogy készülődjek mert jönnek tesómék.Mondom ok. Lefürödtem utánna ilyen golyót gyúrtam:D Majd megterítettünk , kicsit visszamentem játszani. Jöttek tesómék volt Torta ajéándék vacsora kicsit untam de ki lehetett bírni. Délelőtt még úgy volt megyünk Zomborra hülyülni de nem , mert Zsófi nem ért rá. Ebéd után 3 óra fele Feljött Zsófi és  felvett Réka msn-re ami azért fura mert nem találkoztunk na mindegy. Szal délután egész eddig elhülyültünk Szegény Zsófit sikerült kicsit felbosszantanom (utólag is sajnálom) ,de szent a béke. Rékával egész jól összeismerkedtem , megtudtam milyen bugyijai vannakXD , és azt is hogy össze akar boronálni Zsófival. Kicsit élénk fantáziája van. Végül is fogadtunk  abban , hogy ha  a Sampdória - Juventus meccsen a Juve nem tud nyerni én fizetek neki egy dinnyevodkát , ha tud akkor ő. Most ebben a pillanatban mindketten egyszerre mentek el  , ez kicsit gyanús a tegnapiak után , de semmi gond:DMára ennyi jó 8!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dezsokelife.blog.hu/api/trackback/id/tr81857790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása