HTML

Ezt NEM szabadna olvasnodXD

Egy két érdekes doglog rólam.

Friss topikok

  • Naacheetoo: @Picurka ^^: oh :D Többen lettünk volna jobb lett volna:D (2010.03.21. 13:31) Tegnapi ökörködésXD

Linkblog

Archívum

Tegnapi ökörködésXD

Naacheetoo 2010.03.21. 09:34

Sziasztok! Nos először is tudtam hogy ez a nap (tegnap) nem lesz egy unalmas nap , legalább is délelőtt után , hiszen le volt fixálva hogy megyünk focizni , azelőtt pedig elfoglaltam magam pókerezéssel meg msnezéssel.Eljött az ebéd gyorsan bekajáltam és zúztam ki focizni. Éppen picsáztak a spanok.Kicsit meglepett hogy kinn voltak Erikék is de különösebben nem zavart... Beszáltam én is. A lényeg az volt hogy nagyon gyakran vátottunk kapust mert mindenki egy csomó dolgot mindig elbaszottXD Az utolsó gól volt a legkeményeb mivel azt ilyen focista szabályok szerint fejelni kell...:D( betonpályánXD) hát én fejeltem:D de nem volt ám ez olyan könnyű 20 percig minimum küzködtünkXD. Árpit lehetett picsázni. Utolsóként álltam a 7es vonalhoz:D előttem senkinek sem sikerült eltalálnia én kétszer eltaláltam.Azután már olyan közelről lőhettem , hogy megbikázhattam volna úgy  hogy beszáll a kapuba de jó szivem volt éselgurítottam a sarokba:D Ezután elkezdtünk meccsezni egész jó volt , kapusnak szar voltam mint mindigXD , de miután megjöttek a többiek és védőt játszottam szinte átjátszahtatlan voltamXD Az volt a meglepő hogy max 1,5 órát játszottunk mert 2en elmentek és a többiek is mentek. Úgy volt utánna Counter-Strikezünk , de egy régi osztársam Gergő rámírt msnen hogy nincs e kedvem hülyülni vele Makón. Mondom de:D Úgy volt , hogy Szöcske is jön de nem jött , (majd péntekenXD) 2 en maradtunk:D 18:00-kor elindultam kb 18:04 kor kinn voltam a főtéren  itt irtam sms-t Zsófinak , hogy ha kell 21:30 ig megkaphatja a Jagert amit egy fogadáson nyert tőlem ( Fulham - Juve ki jut továbbXD) s majd 18:10-kor befutott Gergő az Apátfalvi busszal. Ennek azért volt jelentősége mert 15 kor kellett volna beérnie , ezt jegyezzétek meg mert fontos lesz:D Szóval Beért a főtéri megállóbaXd Meséli mi történt vele délelőttXD Beleszáét korival vmi ABC-nek az üvegjéba apátfalvánXD mondom jóvan egészségedreXD Megállunk a szökőkútnál az egyik padnál XD és vártam hogy ez a szar felhúzza a korcsolyát. Nos sztem 10 perc volt mivel nem akart leülniXD Ezután elindultunk a Gimi fele , majd Nemeréék boltja előtt megáltunk ahol van egy 3 fokos lépcső , és lefele kezdett ugrálniXD 180 fokos fordulattal meg mindenXD Először elesettXd kurva nagyot röhögtünk bemelegítésnek jó voltXD Feldobtuk a hangulatot azzal hogy találtunk egy kartondobozt , amit Gergő az év elején a horgészat során nekiadott 128mb-os SD-rammal elkezdett LyukasztgatniXD Kivágta a szemények a Lyukat , majd a 2 kezénekXD ÉS úgy kezdett el ugrálni , Nem nézték hülyének áh dehogyXDXD Utánna miután meguntuk mert sokan voltak, elindultunk a piac fele mondván ott van jó placc csak ugye sötét volt már és zárva volt. Megkerültük a várost Kb ilyen útvonalon XD Nemere - Piac - 43 as - Temető - Vmi lakótelep - Hagymaház - szökőkút - Nemere meginn elkezdett ugrálni meginn meguntuk. XD Elindultunk a hagymaház felé , ahol feküdt egy részeg koma vagyis ült. Mondta húzzam fel Felhúztam felállt összeesettXD Eljátszotta 3x utánna mondtuk hogy a Hagymaházba kell mennünk vmi hangversenyt nézni  , és lekoptattukXD Am mondta az öreg hogy LSd-zettXD Szal ráhagytuk. Később kb 5 percel visszamentünk de elvitték biztos a DetoxbaXd Elindultunk utánna ezen az útvonalon Hagymaház Penny Liddl Szentistván Jag-  NemereXD A jag előtt Gergő megpróbálta a kartondobozt feldobni egy táblára de nem sikerült ezért széttéptam és bedobtam a fémes kontínerbeXD Na szal meginn visszajöttünk nemeréhezXd Most nem csak a lépcsőn lefele , hanem szemetes felett is ugratott XD Ez még összejöttXd Aztán Lentről fel a lépcsőreXD Belevágodott az üvegbe de nem tört beXD Unatkoztunk Elindultunk felénk (Tesco) Találkoztunk Lacival beszélgettünk vele 10 percet kb:D aztán elindultunk , mivel 21:10 körül volt mire Kiértünk a Jéggyárnál lévő megállóba és mivel szorított az idő ezért nem mentünk be vártuk a buszt Hülyeségből felhívtam Zsófit , hogy mit csinálnak ha már nem jöttek el , mondták hogy elakarnak jönni meg minden de aztán nem jött összeXD Elkezdtünk beszélgetni ki mit csináltXD Ők be voltak tintázva mi nem csak kurvára úgy tüntXD Leraktuk mert láttam hogy ez a hülye keresztül fut a 43-ason Visszaszalad, mondja lennie kéne olyan busznak ami nem jön mert tegnap (pénteken) is mentXD Nézzük a menetrendet munkaszüneti nap, ok ez a fasz felhíjja a 198-at (300 ft) hogy a szombat az munka vagy munkaszüneti napXD nem nyert a szombat mint mondtam neki munkaszüneti napXD Tehát várhattunk  a 22:30 asraXD Újra felhívtuk zsófiékat gergő telóján aminek van egy kis pixelhibájaXDXD Na szal felhívtam  ez meg elkezdi szétverni a buszmagállót hogy levezesse a feszültségetXD Zsófival és Rékával való telefon beszélgetésemet a Kamionok és Gergő igen erősen gátolta mivel vagy gergőn röhögtem vagy nem hallottam semmit amit ők mondanak vagy fordítvaXD egszer csak mondja Gergő álljak arrébXd beleszál a  Plexibe XD semmiXd Mondom hülyegyerek a plexit nem tod eltörniXD Beleszáll még 1x vmi nem tom milyen üveg leesett fentrőlxD vmi fecskendő vagy passz XD Gergő földhözvágtaXD Még 1x beleszállt a plexibeXd és SzéttörtXD lehet feltünő volt ez este 10 körülXD ugyhogy elhúztunkXD majd gergő visszament várni a buszt de én nem mert csak 10 ig voltam elengedve. Mondjuk ki nem szarja le?:D Utánna msneztem zsófivalXD meg miután hazaért GergővelXD Kurva sokat Röhögtem Jó kis nap voltXD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dezsokelife.blog.hu/api/trackback/id/tr231856049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.03.21. 13:18:48

Örülök, hogy jó kis napod volt xD Nekem is jó volt :P xD Diliske ^^ :P xD :D:D

Picurka ^^ 2010.03.21. 13:19:21

Dilisek* akart lenni xD nem baj így is jó :P

Naacheetoo 2010.03.21. 13:31:44

@Picurka ^^: oh :D Többen lettünk volna jobb lett volna:D
süti beállítások módosítása